share on facebook

Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 24 Δεκεμβρίου 2017

« ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΥΜΠΟΣ ΚΑΙ ΧΥΣΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΜΒΡΥΣΣΕΑ »



 Η διοίκηση της ομάδας μας ανακοινώνει τη λύση συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστές Βαϊο Στούμπο και  Κέβι Χύσι .
- Ο Αμβρυσσέας Διστόμου τους ευχαριστεί για την προσφορά τους στο σύλλογο μας και τους εύχεται καλή συνέχεια στον επόμενο σταθμό της καριέρας τους !

                     Το Δ.Σ
     

Κέβι Χύσι
Ήταν μια δύσκολη απόφαση για μένα να φύγω απο την ομάδα του Αμβρυσσέα .
Στο Δίστομο αισθάνθηκα πολύ αγάπη και μπορώ να πώ οτι πρώτη φορά ένιωσα τόσο οικογένεια με τους συμπαίκτες μου , παιδιά που γνώρισα στο Χωριό δεν γνωριζόμασταν πρίν.. Φεύγοντας έκλαψα για αυτούς που τους θεωρώ αληθινούς μου φίλους , οικογένεια μου !
- Θέλω να ευχαριστήσω όλη τη διοίκηση του Αμβρυσσέα ,τον πρόεδρο Ηλία Καβαλαγιό ,ολους τους αγνούς παράγοντες που θα ζήλευαν επαγγελματικές ομάδες ,χωρίς ίχνος πονηριάς μέσα τους , πρόθυμους να βοηθήσουν σε οτι χρειαζόμασταν και σε οτι πραγματικά μπορούσαν .
- Αν έπαιρνα μια απόφαση μόνο με τη καρδιά μου και το συναίσθημα ,θα ήμουν ακόμα εκεί !!

Σας ευχαριστώ για όλααα !!

Α-Α -ΑΜΒΡΥΣΣΕΥΣ !!!!!

Κέβι Χύσι

Κέβι Χύσι




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου