share on facebook

Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΒΡΥΣΣΕΑ ΔΙΣΤΟΜΟΥ


Θελοντας να κλεισω το κεφαλαιο οσον αφορα την συνεργασια μου με την ομαδα του Αμβρυσσεα Διστομου θα ηθελα να ευχαριστησω το περσινο οσο και το φετινο ΔΣ της ομαδος με τα οποια συνεργαστηκα οπως και τους περσινους ποδοσφαιριστες της ομαδος οι οποιοι εθεσαν τις βασεις της δημιουργιας μιας καλης ομαδος. Θεωρω οτι η ομαδα εξελιχθηκε και ανεβηκε επιπεδο κατα την φετινη περιοδο δειχνοντας το αυτο εμπρακτα μεσα στον αγωνιστικο χωρο και για αυτο θα ηθελα να ευχαριστησω ολους τους ποδοσφαιριστες με τους οποιους συνεργαστηκα κατα την φετινη περιοδο για την στηριξη τους προς το προσωπο μου , οπως και τον συνεργατη μου γυμναστη-επιστημονα Γιωργο Κεφαλα.
Θα ηθελα να ευχαριστησω τον λιγο αλλα εκλεκτο κοσμο της ομαδος που ηταν θετικα προσκειμενος στην ομαδα και τελος θα ηθελα να ευχηθω στην ομαδα να εκπληρωσει τους στοχους της.
Αφηνω πισω μου τον απεριοριστο σεβασμο μου στον ιερο αυτον τοπο σκεπτομενος παντα οτι καθε νικη η' χαρα της ομαδος ισως εδινε κατα καποιο τροπο αγαλλιαση στις 218 ψυχες που αδικως εσφαγιασθησαν.

Γιάννης Πούλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου